Alla inlägg den 25 september 2007

1

Av Tess - 25 september 2007 02:07

Okey, ni vet vem jag är & jag vet vem ni är..Okej de gör jag inte men jag bryr mig inte heller sååådeså ^^ 


senaste personen..

du sa någonting till: Daaaddie ^^,

du hade ett seriöst samtal med: Evelina antar jag..

du ringde: Evelina

som ringde dig: Evelina

du bestämde träff med: eh..evelina säkert?

du fikade med: på cafee, med amanda.

du var kär i: ehrm..

du hade ett förhållande med: mattias

du skrev till på skunk: Uhm.. va?

du skickade ett sms till: anton

du kysste: fredrik

du fick en komplimang av: men jag vet la inte :P

du kramade: evelina

du var ute med: menas de tänkt som typ date eller? äh tror inte de ^^ senast jag var liksom utomhus med var iaf daddie

du saknar: mamma, vissa saker från bergs (typ kompisarna) och kärlek.

du bråkade med: mattias.



DAGENS KLÄDSEL: baggyjeans, svart hoodtröja.

DAGENS SMINK: Kajal, mascara. Simpelt is tha shit!

DAGENS FRISYR: ehe, uppsatt för att jag hatar mitt hår.

DAGENS HÄNDELSE: farmor kom och hälsa på. Jag hade saknat henne ^^

DAGENS LÅT: Dole - Varför Angel.

DAGENS VILL HA: KÄRLEK!

DAGENS SJUKA: räknas mensvärk?

DAGENS PLANER: eehe jag borde sova..

DAGENS SAKNAD: de har jag ju för fan svarat på blindbock.

DAGENS SKADA: räknas mensvärk här också? (a)

DAGENS DUMMASTE: skolk från gympan.

DAGENS DROG: tuggummi ftw <3 de ere dock varje dag, men de räknas iaf :D

DAGENS ÅTERSEENDE: vah? ^^

DAGENS UPPOFFRING: jag vet inte ens vad uppoffring är (a)

DAGENS ROLIGASTE: hittade alla citat från en jävla dag som jag och marie skrev ner från bergs. Kan skriva ner de här sen ^^ PÅMINN!

DAGENS TRÅKIGASTE: legat och lidit av trötthet.

DAGENS FINASTE: Jag tänker inte välja en person här för de klarar jag inte så får bli min nya favvolåt, dole - varför angel.

DAGENS KRAM: Eveliiina..

DAGENS PUSS: ehee..inte fått nån puss idag..förutom från en hund :o

DAGENS FAVORIT: Min favvolåt? :'D

DAGENS KÖP: Men inget, jag är ju pank förfan!

DAGENS GODIS: hm..inge godis idag ^o)

DAGENS HUMÖR: trött, sur och allmänt störd i skallen.

DAGENS AVSLUTANDE: eeh..hejdå..?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards