Direktlänk till inlägg 26 september 2007

2

Av Tess - 26 september 2007 02:24

Okej, jag sitter här nu och har absolut inget att göra. Förutom att jag borde sova då eftersom klockan är halv 3 och jag ska upp klockan 6. Wihu, jag älskar min dygnsrytm. NOOOT >.<


Alltså om ni tror att jag ska skriva nått om mig själv vem jag är åsånt skit så kan ni ju fortsätta drömma för de orkar jag inte nu och orkar inte sen heller.

Men däremot kan jag vara så pass patetisk att jag klistrar in min presentation från lunar här :'D

vänta lite bara..justja ska skriva av citaten också, kan göra de snart..


Vad händer i ditt liv? Jo, skolan går på..typ..och idag hade jag mitt första prov på nya skolan och de var i matte och jag suger på shiten och vettetusan om jag ens klara de.

Imorrn har jag prov i data, på word..fuckme va svårt då..vi ska typ kunna hur man kopierar och sen klistrar in text igen..ojoj hard stuff u know ^^


Okey, as I promise; här har ni citaten.

VARNING FÖR LÅG HUMOR! (JA, DEN ÄR LÄGRE ÄN GLOCALNET..."


1.

Jag: shiiit kolla här Marie, de står "Ludvig XVIII" fan va svårt att läsa..

-Nån minut senare-

Jag: hmfp..du..de där XVIII är siffror va, inte bokstäver?

-Ett tag senare-

Jag: men..de är ju ändå ganska svårt att läsa med såna där siffror..de är ju trots allt bokstäver...


2.

Jag: På cirkus finns de ju fullt med djur...och kameler såklart!

Alla: Jaaa...?

Jag: Mhm..fullt med kameler och schimpanser..

Marie: Elefanter

Jag: JAJUSTJA, så hette de ju!


3.

*Låta överdrivet seriös*

Jag: Marie...

Marie: Jaa..?

Jag: Du är ett träd.


4.

Jag: SLUUUUUTA DE SER UT SOM GRÖNSKA!!!


5.

Jag: Men fan du marie..jag är så jääävla smart..

Marie: Jaså?

Jag: jaaa..asså nu när jag kommit på att jag är osmart!

Marie: aha..så du är smart för att du är osmart..?

Jag: JA PRECIS! SMART VA?!



asså vetnivad, nu medan jag ändå håller på skriver jag ner resten av sånt här gammalt också bara för att jag ska komma ihåg dom så den som inte bryr sig kan sluta läsa nu eller göra vafan ni vill.


6.

Jag: Jaa, men ibland blir man ju bara sugen på mjölk..
Emilia: Jaa, jag blir de när jag äter banan..

*skratt*

Emilia: Vaddådå?! *förstår ingenting*


7.

Jag: Jag har så sämst humor så till och med en sengångare har bättre sexliv..


8.

*medans Nicke försöker prata i telefon med 112 för att de brinner i skogen så hörs vi i bakgrunden*

Evelina: Tess,smaka på dom här chipsen..
Jag: *smaka* men fyfaaan *spotta ut*
Evelina: Hihihihi, de smakar våffla..


9.

Jag: Vi (jag & marie) heter Petter och Anders...de är jag som är Petter
Marie: Jag är också Petter!
Emilia: men....men....men vad är de för fel på Anders då?!


10.

Jag: där är den där karusellen(bergochdalbanan som åkte ur led ur skenorna där typ så småungarna skrek å härja som satan...
Marie: Ähh, dårå? dom fick ju mer för pengarna...


11.

Marie: ...ja,men han är polis
Jag: Åhå, status..
Emilia: Jag känner också en polis!! För min pappas kompis, kompis, kompis känner en polis..



12.

Jag: Jag har typ lite ryss i mig..
Emilia: Jag tänker på stooora mustascher och pälsmössor när jag tänker på ryssar..
*Jag och marie skrattar ihjäl oss*
Emilia: Eller balettdansöser...Asså va skrattar ni åt, gör inte ni också de?
Sara: När jag hör ordet ryss tänker jag på kakor...min kompis är ryss, hon är jättesöt.

13.

Emilia: Min pappaspappaskompissytersbarnbarn...
Jag: ..är polis?
Emilia: Neeeej,han flög helikoptrar...
*Jag och Marie skrattar sönder*
Emilia: *heeelt förtvivlad* men..han flög flygplan också...


14.

Emilia: man borde ha en tävling i vem som är dummast på tv typ...fast de är klart, då kanske nån fuskar och bara låssas vara dum för att vinna..
Jag: Men ofta man låssas vara dum..jag låssas iaf aldrig vara dum..
Emilia: Ojjävlar..om din dumhet är äka tycker jag riktigt synd om dig..


15. *varning för klassiker*

Linnea: ...jaaa så ba kör dom över dig
Jag: JAAA
Linnea: och då hänger jag med dom där snygga killarna i bussen
Jag: för du ba ”ääh du är ju ändå död” till mig..
Linnea: jaaaa…
Jag: mm…
-tyst ett tag-
Jag: ådu ba sitter där med killarna ”Yäääh im the PIMP!”
Linnea:
ahaa..jaså.


16.

Jag: Eey katarina (sommarjobbs ledaren), är de här vanligt gräs som jag ska plocka bort från rabatten?
-tyst ett tag-
Jag: Men asså, de smakar iaf vanligt gräs!
Katarina: *helt allvarligt äckligt seriöst* Therese...har du ätit av dagisbarnens blommor?!


17.

Jag: JÄVLAR VA SNYGG, SÅG NI?!

*alla kolla på mig skumt*

Jag: oj, sa jag de där högt?

Marie: Neeeejdå, han blåste bara omkull!


18.

Jag pratade om hamburgare precis innan ^^
Jag: Åååh..eeuuw..Nea, kommer du ihåg hästkillen?!
Nea: ååh nu blev jag sugen på hamburgare..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 14 juni 2010 15:43

Hur häftigt och hur värt vore inte ett toaletträningsset - till din katt? Hur värt är de inte att slippa ta bort nå mer kiss och bajs från kattlådan, för endast 585 spänn?   Jag är sjukt redo att slå till på en sådan. Speciellt eftersom jag har t...

Av Tess - 20 februari 2010 17:21

Hos AktiebolagNu kan man just nu få en gratis biobiljett! Allt man behöver göra är att skriva ett inlägg i sin blogg med orden köpa aktiebolag, så skickar de biljetten inom kort! Hurra! ...

67

Av Tess - 30 april 2008 05:37

Nu sitter jag här i brist på annat så tänkte jag göra en liten uppdatering (de där med i brist på annat var en lögn). Veckorna har gått på som vanligt, skola, helg, kompisar. Ja ni vet, precis som vanligt.Jag har mina vardagliga promenader med katte...

66

Av Tess - 12 april 2008 15:16

Gosch, nu har ajg så här mycke att skriva igen.   Anyway, kan ta veckan som varit. Kan sammanfatta den i ett ord "Oooulf" ;)    Söndag: Hämtade Kara från flygplatsen, min tyska utbytesstudent. Vi hade en kul dag och kom redan första dagen jävligt när...

65

Av Tess - 26 mars 2008 21:37

Har ni nångång kännt hur patetiskt allt kan kännas?   Jag lever ett patetiskt liv, dag efter dag går. Men inget skiljer dom åt. Visserligen kan de skilja sig mellan vardag- och helgdagar. Vardagarna börjar alltid med att min äckliga klocka ringer run...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards