Direktlänk till inlägg 27 september 2007

4

Av Tess - 27 september 2007 22:26

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Hmpfh..skåpnyckel, moppenyckel, moppelås. 3 ^^

Vilken svordom använder du mest?

Hmm..typ "faaan" eller nå ^^

Äger du en iPod?

Nej, mp3.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

oftast 06.00..men sen snoozar jag fram till klockan typ 06.45..men de hör inte hit (a)

Hur många resväskor äger du?

Ingen..dock 2 bagar ^^

Var köper du dina matvaror ifrån?

Handlar aldrig liksom mat men eh visst om jag göre blire typ ica. Nära och bra ^^

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?                               

Ta den! Hell yeah!                                   
                                                  
      
                                                  
                                                  
                Vilken var den senaste filmen du såg?                                           

Hm..scream 1 med brudarna <3

Har någon av dina vänner barn?

Hm..mjo..typ. Kan itne tänka just nu men nån väldigt nära vän, nej.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

eh..systemkamera..sen kläder i massor.

Har någon någonsin kallat dig lat?

De gör alla :D

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Har ingen cd-spelare faktiskt..Dator FTW <3

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

Chokladmjölk <3

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Absolut.

Använder du huvtröjor?

Äre där ett skämt heller?! Jag använder typ bara huvtröjor (a)

Kan du vissla?

Hm ja..

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Nej, orka? ^^

Vem var den senaste som ringde dig?

Evelina..neeej kanske linnea..eller vare pappa? neeej..nu vet jag de var ju marcus ^^

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

Det tror jag alldeles säkert ^^

Tittade du på tecknat när du var liten?

När jag var liten? äh wtf, hela dan, varje dag ;)

Hur många syskon har du?

inga ^^

Vilken film kan du alla replikerna till?

typ a walk to remember..och ganska många simpsonavsnitt (a)

Äger du några band-t-shirts?

yees..en eminem, en kent, en tokio hotel & en my chemical romance..

När flög du senast?

jag har aldrig flugit faktiskt..

Hur många stolar står runt ditt köksbord?

4 :s

Läser du för skojs skull?

hm nej. inte böcker iaf..dock tidningar..

Pratar du några andra språk?

fett bra på svengelska och hiphopar-språk ;) eller va säger du linnea? :o

Diskar du din egen disk?

Nope..de gör daddie :D

Har du gråtit offentligt?

Ja..har hänt.

Har du en stationär dator eller en laptop?

både och..men den jag använder liksom är en stationär.

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Nope :D

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

yees.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

äh, trevligt men absolut inget krav.

Kan du kasta macka?

Nä :/

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?

hallåååå, insidan dåå? :'D

Har du en blogg?

eh..nej! dumjävel, ja!

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

ganska precis börjat gymnasiet så skippar den frågan så länge.

Vilket personlighet är ett måste hos en partner?

finns för många..men..snäll och ärlig.

Gillar du din boendesituation?

hm..nej. Jag vill hellre bo ensam :o men ah annars äre helt okej.

Vilken är din favoritfrukt?

hm..mandarin..nej banan..äsch jag vet inte :s

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Försöker hålla för innehållsförteckningen :')

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

16 ^^

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Nejnej :P

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?

hm..tänker jag inte berätta här..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Dunno..

Gillar du senap?

euuuuw..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Jahmen självklat..så länge jag inte behöver bevisa de iaf (a)

Sover du på sida, mage eller rygg?

sida ftw ^^

Har du någonsin köpt något från eBay?

Nooope.

Tycker du om att krama folk?

Ääääälskar <3

Skulle du säga att du är trendig?

eeh..syns jag med något moderiktigt är de oftast ett misstag ^^,

Äger du en digitalkamera?

Yeees <3

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?

eftersom jag är en sån som inte kan säga nej skulle jag säga ja..och sen måste låta de gå så långt så jag tillslut måste ta tag i mig och totalt krossa killen..

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?

jag har aldrig sett star wars faktiskt :P

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

jag läser typ aldrig..bara om jag måste..men jo de var nån bok för ett tag sen som gjorde att jag satt och lipa som fan på svenskan..aja kommer inte ihåg.

Tycker du att du är attraktiv?

eh nej ;P

Vad är du allergisk mot?

de röda färgämnet! eller inte färgämnet men ja kommer inte på vad de heter men är iaf de mot typ röda drickor, tomater, ketchup, röda godisar, röda grejer helt enkelt..och typ mjölk, men de bryr jag mig inte om :D

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

Nej (a)

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?

hm..jag vet inte..

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

2. Du skall ha stora bröst (om du är tjej).

Ur "I taket lyser stjärnora - Johanna Thydell

Vad har du på dig?

Mörkblå jeans och svart huuuuvtröja <3

Vad var den senaste musik du lyssnade på?

hm..nå svensk hiphop..b-artister ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 14 juni 2010 15:43

Hur häftigt och hur värt vore inte ett toaletträningsset - till din katt? Hur värt är de inte att slippa ta bort nå mer kiss och bajs från kattlådan, för endast 585 spänn?   Jag är sjukt redo att slå till på en sådan. Speciellt eftersom jag har t...

Av Tess - 20 februari 2010 17:21

Hos AktiebolagNu kan man just nu få en gratis biobiljett! Allt man behöver göra är att skriva ett inlägg i sin blogg med orden köpa aktiebolag, så skickar de biljetten inom kort! Hurra! ...

67

Av Tess - 30 april 2008 05:37

Nu sitter jag här i brist på annat så tänkte jag göra en liten uppdatering (de där med i brist på annat var en lögn). Veckorna har gått på som vanligt, skola, helg, kompisar. Ja ni vet, precis som vanligt.Jag har mina vardagliga promenader med katte...

66

Av Tess - 12 april 2008 15:16

Gosch, nu har ajg så här mycke att skriva igen.   Anyway, kan ta veckan som varit. Kan sammanfatta den i ett ord "Oooulf" ;)    Söndag: Hämtade Kara från flygplatsen, min tyska utbytesstudent. Vi hade en kul dag och kom redan första dagen jävligt när...

65

Av Tess - 26 mars 2008 21:37

Har ni nångång kännt hur patetiskt allt kan kännas?   Jag lever ett patetiskt liv, dag efter dag går. Men inget skiljer dom åt. Visserligen kan de skilja sig mellan vardag- och helgdagar. Vardagarna börjar alltid med att min äckliga klocka ringer run...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards