Direktlänk till inlägg 28 september 2007

5

Av Tess - 28 september 2007 21:32

hmpfh..ja..idag har jag varit i skolan då..HELA DAGEN! :o och seeen for jag, evelina, linnea och jimmy till dollarstore och sen stan..käka tacos på dagobert, fysatan så gott ^^

Egentligen har jag inget vettigt att skriva tror jag..eller så mycke jag vill ha ur mig så jag inte vet vart jag ska börja snarare...


Aja imorrn blire stugliv hos johan, får se om jag far..hmpfh..ska försöka iaf..aja..ska gå och typ göra nått vettigt eller nå ^^

Hejs.


Jag vet inte vad jag själv vill längre, skrämmande.


-----------------------------------------------------------------



Hur dum är du?

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
( ) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
Totalt: 3

( ) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(x) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
Totalt: 4

( ) du har råkat tända eld på någon sak ett flertal gånger
(x) du har någon gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
(x) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.
Totalt: 4

( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(x) du gör detta testet när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
Totalt: 3

(x) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen
Totalt: 3

18 eller mindre betyder att du inte är dum.

Tot: 17


HA-HA MOTHERFUCKERS JAG KLARA MIG PRECIS SÅ FUCK OFF! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 14 juni 2010 15:43

Hur häftigt och hur värt vore inte ett toaletträningsset - till din katt? Hur värt är de inte att slippa ta bort nå mer kiss och bajs från kattlådan, för endast 585 spänn?   Jag är sjukt redo att slå till på en sådan. Speciellt eftersom jag har t...

Av Tess - 20 februari 2010 17:21

Hos AktiebolagNu kan man just nu få en gratis biobiljett! Allt man behöver göra är att skriva ett inlägg i sin blogg med orden köpa aktiebolag, så skickar de biljetten inom kort! Hurra! ...

67

Av Tess - 30 april 2008 05:37

Nu sitter jag här i brist på annat så tänkte jag göra en liten uppdatering (de där med i brist på annat var en lögn). Veckorna har gått på som vanligt, skola, helg, kompisar. Ja ni vet, precis som vanligt.Jag har mina vardagliga promenader med katte...

66

Av Tess - 12 april 2008 15:16

Gosch, nu har ajg så här mycke att skriva igen.   Anyway, kan ta veckan som varit. Kan sammanfatta den i ett ord "Oooulf" ;)    Söndag: Hämtade Kara från flygplatsen, min tyska utbytesstudent. Vi hade en kul dag och kom redan första dagen jävligt när...

65

Av Tess - 26 mars 2008 21:37

Har ni nångång kännt hur patetiskt allt kan kännas?   Jag lever ett patetiskt liv, dag efter dag går. Men inget skiljer dom åt. Visserligen kan de skilja sig mellan vardag- och helgdagar. Vardagarna börjar alltid med att min äckliga klocka ringer run...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards