Alla inlägg den 1 november 2007

38

Av Tess - 1 november 2007 17:38

Eftersom jag känner mig fruktansvärt barnslig tänkte jag att dagen i ära göra de här testet som visar om man är mest barn, tonåring, vuxen eller tant ;o

Mahaawa, + att jag inte har nått vettigt att skriva :o

Mitt lov går åt helvete, lika så mitt liv.

Nej, de där lät emo.

Men de är mörkt, kallt och jag har ont. Jag har helt enkelt en av mina bästa dagar just nu.

Dock så funkra min moppe nu igen, som den ska. Funkade tidigare men inte så här bra.

Igår var danne här så danne och daddie var ute och fixa med den ett bra tag och se på tusan nu går den som..ehmr..hm..handen i handsken! Nääe okej, de lät fel..men..hm..ni fattar principen!


Nu väntar jag på att klockan ska slå lite över 6 så jag kan fara och försöka få tag i M och ge pengar.

Varit där igår, 2 ggr idag och nu kanske 3 gången gilt?


Om mitt lov och liv då.

Tänker inte skriva dag för dag vad jag gjort, för jag har typ itne gjort nått.

Festat och myst lite, sovit som fan.

Men inte städat mitt rum, inte varit social, eller varit med kompisar, nära & kära så mycke som jag tänkt och önskat.

Men ibland är de så, ibland måste man få vara oerhört ego och tänka på sig själv, före andra.

Om de är så att man håller på att gå in i väggen, och håller på att totalt bryta ihop.

Då måste man få vara lite ego..


Barn:

(/) jag älskar tv-spel (vissa..typ mario <3)

(x) min favoritglass är dajm.

(x) jag föredrar hårda paket.

(x) jag bor hemma hos mina föräldrar

(x) jag tycker om tecknade filmer

(x) min favoritsylt är jordgubb

( ) jag tycker att pussar är äckligt

(x) jag tycker att tobbe trollkarl är rolig

( ) jag vet inte vad ”sitt still” betyder. 

( ) jag har ett gosedjur i sängen.


Summa: 6,5 / 10


Tonåring:

(x) jag svär ofta

(/) jag festar minst en gång i månaden (kan ju vara festlungt en månad sen nästa månad 2 istället..så..ja..hur bedöms de? :s)

( ) jag tycker det är coolt att bli full

(/) jag har finnar (några (a))

(/) jag ogillar barn. (hmph..ibland)

(x) jag önskar mig pengar i födelsedagspresent

( ) jag har en kondomsamling (haha nja, låter ju som en typ..frimärkssamling xD)

( ) jag kan inte vistas ute utan smink

( ) jag ogillar ansvar.

(x) jag sover helst längre än till kl 11 på morgonen


Summa:  4 / 10


Vuxen:

(/) jag vill ha/har barn

( ) jag tittar alltid på aktuellt

( ) jag önskar mig saker till hemmet

( ) jag vaknar kl 8-9 utan väckarklocka

( ) jag tycker om äggula

( ) jag är gift

( ) det bästa med julafton är att släkten samlas

( ) jag tittar alltid på melodifestivalen

( ) när jag lyssnar på radio så hör jag på p4

( ) jag storhandlar


Summa: 0,5 / 10


Tant:

(/) jag tycker om att lösa korsord. (ibland är de kul, ja, skratta på ni bara :@)

( ) jag har gråa hårstrån

( ) jag har mycket rynkor

( ) jag lagar mat varje dag

( ) jag bjuder bara hem folk om det är riktigt städat hemma hos mig

( ) det första jag kollar efter i tidningen är dödsannonserna

(x) jag förstår mig inte på dagens ungdomar.

( ) jag har barnbarn

( ) jag blir gladast av mjuka paket.

(x) jag tycker om kokta grönsaker


Summa:  2,5 / 10  


Sammanfattning:

aaw jag är barn :D men de som skrämmer mig är ju ja kanske lite att jag är mer barn än tonåring trots att jag trots allt är 15 år..men de som skrämmer mig ännu mer är ju att jag är mer tant än vuxen xD

fattas bara att jag börjar spela bingolotto då (y)

och ser ni vad lite tidsfördriv kan göra!

Nu är ju klockan över 6, alltså kan jag dra..håll tummarna för mig.


PUSS ;*


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards