Alla inlägg den 2 november 2007

39

Av Tess - 2 november 2007 11:47

Nuuu åker jag till stan i hopp om att träffa den sötigastesötnötastesöt Linnea som finns. :D

Och precis som jag skrev de så ser jag ju att solen lyser, starkt.

Ååh gilla allt.

Idag gillar jag allt.

Jag gillar livet, humöret, kvällen som inte kommit än, linnea.

Jag gillar allt!

Jag vet dock inte om jag skriver det och känner de för at tjag faktiskt känner de eller för att jag är typ hög av morfintabletter mot smärtan i foten och handlederna + fingrarna, som en liten bonus.

Men bra mår jag, och det är väl ändå huvudsaken?


Och när jag nu sitter här i all hast och försöker knåpa ihop nått (som för övrigt inte verkar gå min väg) så ser jag att min buss går snart, så jag kanske borde kila.


Extrem tjejkväll ikväll, my house btw x)

Med lite fab5bög-liknade känsla. Grr mysigt x)

Vi ska även se film, the nightmare before christmas <'3

Jaja men nu skulle jag ju faktiskt gå.

Hoppas moppen startar så jag slipper gå (a)


Puuuuuuss på er gullrumpor!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards