Alla inlägg den 1 oktober 2007

7

Av Tess - 1 oktober 2007 21:32

Jaaah..sååå..hm..i helgen då, var jag i johans stuga i Bjursträsk..eller vafan, vart varen? :s aja långt bort åt helvete iaf med evelina, jimmy..och självklart johan då ^^

 Var en mycket trevlig och mysig helg..med en massa jökla film och sovande och lite annat :)


Längta tillbaka. <3


Nuu så ja, sitter jag här..har precis kommit hem från ug..mhm..deni..och ja..hahaha ååh var värsta fult linnea går in ett par av mina sammanlagt tre par converse skor åt mig bara för att jag hatar dom och hon går in dom så kom hon till ug före mig så hon ba hade ju lämnat skorna där i hallen och jag ba såg dom och ba brast ut "VAAAAAA?! ÄR JAG REDAN HÄÄÄR?!" jag tänkte mig inte för precis...de värsta var att jag var helt seriös >.<

och sen har jag och linnea gått runt och skrattat i stort sett heeela kvällen.

Fett härligt!


Sen hade jag även sånt där utvecklingssamtal idag på skolan dock hade min väldigt slarviga daddie tappat bort lappen han skrivit upp tiden och datumet på så johan kommer ner från sitt samtal och sa till mig att kalle (min mentor )frågat efter mig så genast antog jag att givetvis var idag jag skulle ha fucking mötet.

Rättare sagt om (vad klockan var då) 2 minuter så jag träffa kalle och berätta de lilla missödet som hänt och han sa att de gick lika bra att bara jag var där, nästan bättre tillåme.

Inget mig emot ;)


och nu..eller ja iaf snart ska jag gå och lägga mig..eller funderar på att dygna ? Nån som är med mig? :D

Näh. Jag ska nog sova.

Blev inte så mycke sova av i helgen så dags att ta igen de nu.

Jajja, hejs :)



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards