Alla inlägg den 25 oktober 2007

34

Av Tess - 25 oktober 2007 21:53

[x] Fått IG i ett ämne
[ ] Fått MVG i ett ämne (inte i liksom terminsbetyg, men typ på prov och sånt har de hänt någon enstaka gång...)
[x] Sett en lärare på stan
[x] Dansat inför publik
[x] Sjungit inför publik
[x] Spelat gitarr
[x] Spelat piano
[x] Gått vilse i skogen
[x] Sett ett flygplan i luften
[x] Åkt i en ambulans
[x] Åkt i en polisbil
[x] Åkt i en brandbil
[ ] Haft mer än 10 djur
[x] Skrikit åt din mamma (för många gånger...)
[x] Skrikit åt en kompis
[x] Varit på ett museum
[x] Varit på klassresa
[x] Har bytt kläder mer än 10 gånger på en dag
[x] Har en grön tröja
[ ] Har sparat pengar till något
[x] Har varit ute i regn frivilligt
[ ] Har varit i ett slott
[x] Har gått på stan utan att ha köpt något
[ ] Har klättrat upp i toppen av ett träd
[x] Har snubblat i en trappa
[x] Har haft klänning i skolan (skolavslutningen i typ 5an-6an var senast jag överhuvudtaget använde klänning)
[x] Har badat utomhus i april
[/] Har någon gång sovit vid 12 slaget på nyårsafton (nästan..vaknade till typ 10 min innan)
[x] Har varit ute med pyjamas
[x] Har vunnit på ett lotteri
[x] Samlar/Har samlat på något (kapsyler..när jag var väldigt liten ;>)
[x] Har sålt något som du själv gjort
[x] Är allergiskt mot något
[/] Läser innan du ska sova (de händer)
[/] Har hål i öronen (vet inte om jag har kvar de, de kan gå att trycka igenom..men har iaf haft 4..)
[/] Har sett på när ett djur fått en unge (kommer inte ihåg hur mycke jag hann se av "FulÅke"s födelse? :s)
[x] Har varit med när ett djur dött
[x] Somnat utomhus
[x] Sovit bort hela dagen

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards