Alla inlägg den 5 oktober 2007

12

Av Tess - 5 oktober 2007 23:33

Hur mycke emo är du?


(x) Jag gråter ofta
(x) Jag gillar inte skolan
(x) Jag slappar mest när jag är hemma
(x) Jag gör många ''egobilder'' (beror ju på vad som anses som många, inte många som jag visar men mågna jag föröker fota..)
( ) Jag har svart hår
(x) Jag har snedlugg
= 5

(x) Jag gör roliga/knäppa saker med mina kompisar
(x) Jag har det ofta jobbigt med att hänga med i skolan (inte så att jag är trög utan orkar bara inte hänga med)
(x) Jag gillar att läsa serier (ofc? ^^,)
( ) Jag bråkar ofta med mina föräldrar
(x) Jag hänger ofta ute på kvällarna med kompisarna (ville egentligen stoppa ½ här men så tjorvigt att räkna sen så får la bli ett helt.)
= 4

(x) Jag gillar hello kitty
( ) jag gillar miffy
( ) jag gillar pucca
( ) jag gillar cinnamoroll
( ) jag gillar my melody
= 1

(x) jag shoppar på H&M
(x) jag shoppar på ROCKSTORE
( ) jag shoppar på PUNKTSHOP
( ) jag shoppar på ROCK TOWN
(x) jag shoppar på GLITTER
(x) jag shoppar på SHOCK (om jag haft råd hade de blitt..)
= 4

(x) jag brukar mest sova på dagarna
(x) jag brukar mest sova på nätterna (jag sover 24/7 känns de som.)
(x) jag har en egen kamera
(x) jag använder min mobil ofta
(x) jag sitter ofta vid datorn
= 5

Totalt: 19

0-5 = Inte alls emo
6-9 = Pyttelite emo
10-13 = Lite emo
14-17 = Mer emo
17-25 = Mycket emo
27 = Mest emo

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards