Alla inlägg den 8 oktober 2007

15

Av Tess - 8 oktober 2007 06:44

Jävla.

Jag är ytterst irriterad just nu, stör mig på allt..dels på saker som att varför i helvete dom har börjat med att man ska skriva in nån fucking säkerhetskod när man loggar in här och att de dessutom kommer en mtf popupvarningsruta de första man ser som säger att man ska bya lösenord.

Dra åt helvete.

Bara för att dom säger så där så ska jag absolut inte byta lösenord.

Muhahaha, jag hatar att ta order! :o


De är därför jag alltid ställer min väckarklocka på låt oss säga 6 och sen ringer den och då ställer jag den på 06.10 istället och då kring 06.05 stiger jag upp frivilligt bara för att trotsa klockan och iaf få låssas att jag är morgonpigg..

Jag är morgonpigg och fräsch av mig, tro mig..pfft in my as!


Jag stör mig även på att jag inte börjar först 10.25..eller har vi kort sovmorron idag till typ 0940 eller nåsånt shit? aja sak samma grejen är iaf att jag har sovmorron och jag är vaken nu. 06.48 slog precis klockan över till.

Fuck me, jag vill sova!

Men nu mina kära vänner ska jag berätta för er att min jävla äckelbuss går nu, inte sen, inte tidigare, inte väldigt mycke senare.

Den går nu.

Okey inte just nu men snart.

07.10 anländer den till "Busskur ersnäskammen" eller vafan den heter, jadeni era jävlar.

Vi har fått en busskus hit!

okey de var ju ett tag sen men ändå..jag är jävligt stolt över de!

Så nu kan jag skryta för alla mina vänner att jag faaaaktiskt har en busskur typ..500 meter från huset.

Mahaaaa smack that!!

BAAM!


Aja, försöker bryta mig in i escape (som är en datasal om ni inte förstod de) eller någon annan sal med tillgång till datorer så fort jag kommer till skolan.

Eller så lägger jag mig i en av sofforna och sover..eller lägger mig och ser på barnkanalen..eller dansade tjejer som beter sig som fucking negerstrippor.

Sorry menade mörkhyademänniskorsomärlikamyckevärdasomvitamännis
kor-strippor.

Hmpfh..nått av de..


Ey len, vi ses!

Puss

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards