Alla inlägg den 31 oktober 2007

37

Av Tess - 31 oktober 2007 00:10

Har du någonsin blivit kysst: Ja
Ätit sushi: Nej
Stått på scen: Ja
Blivit dumpad: Nej, faktiskt inte.

Varit tillsammans med någon som varit otrogen: halft som halft..

Varit med om en bilolycka: näe..
Klättrat på berg: nää..

Gillar du någon just nu av det motsatta könet: vet inte..
Gillar någon annan dig just nu: vet inte, gör någon de?
Vad tittar du på hos en kvinna/man: hela alltihopet antar jag?

Inom de senaste 48 timmarna;
Har du haft ett seriöst samtal: Ja
Kramat någon: Ja
Bråkat med en kompis: Ja

Gillar du att;
Ge kramar: jaa ^^
Ge massage: ja men det är mysigare att få ju (a)
Gå promenader i regnet: promenader överhuvudtaget, ja <'3


Svär du för mycket: pass (a)
Vilken färg är det på dina byxor just nu: aaw mörblåa shorts <'3
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingen ;o varför har jag inte på musik? :o
Vad var de sista du sa: "aaaj jag fick en sked i mitt öga" >.<
Vad är bredvid dig just nu: oboymugg <'3
Vad är på ditt skrivbord just nu: en kork och 2 halstablettpapper ;o
Vad var det sista du åt: ost xD
Hur är vädret just nu: mörkt och jävligt.
Vem pratade du med sist på telefon: linnea..
Vad gör dig glad: mycke.
Vart skulle du vilja åka: bort här i från.

Har du åkt limousine: nää
Har du varit med i lokaltidingen: för många gånger >.<

Har du övernattat på ett tak: nej, borde jag ha gjort de? :s
Har du saker hemma som tillhör någon annan: yees..
Sommarens snyggaste: hmpfh, kan inte välja (a)
Bästa present du fått: pass!
Modell på mobilen: Sonyericsson w200i
Söndagssysselsättning: sooooooovaaaa och ha ångest för att de är måndag dagen efter ;o
Vilka hårfärger har du haft: blond, brunt, rött, svart, grått, och tillfälliga: orange, grön, rosa.
Har du mest musikskivor eller filmer: alltså har ju typ allt på datorn men..kanske ändå musik..
Föredrar du att vara singel: nja..jag vet inte..
Är du nöjd med dig själv: Nej!

Vem vet mest om dig: tänker jag inte berätta här eftersom ajg skulle få så mycke förvånande frågor typ..varför..?
Svart eller blått: Svart
Gitarr eller panflöjt: Gitarr
Bor du ensam: nope
Hur ser ditt rum ut: säng, big bokhylla, skrivbord, tvbord+tv, databord+dator. typ?
Csi eller Prison break: CSI
Har du långa naglar: nää..
Spelar du i något band: Nej, ser de ut som att jag är musikalisk eller? -.-
Finaste färgerna: svart, turkos.
Smink eller inte: ibland har jag och ibland inte, logiskt.

Är du allergisk mot något: ja..röda grejer, tomat, röda godiser m.m, mjölk, nickel. pälsdjur, lite..pollen! mahaw låter som värsta..aahru vet inte vad >.<

Favorit brädspel: monopol? (a) eller emma, vad s'äger du om kampen om svampen? ;)
Din civilstatus: singel som tusan.
Har du något djur: 3 katter :'D
Vad dricker du: sånt som går att dricka..ehrm..oftast iaf (a)
dusch eller badkar: badkar, om jag bara hade haft ett :/

Har du någon familj: pappa <'3
Dina framtida studier: här ser de mörkt ut (a)
Är du född: 1992
Hur bra är din humor: ehrm..för bra för att folk ska förstå den (a)
Artist/grupp du har flest skivor med: hm..kent eller eminem..
Hur är din klädstil: hm..olika..ena dagen sjukt hiphopig, andra dagen sjukt jävla trashig och en annan dag typ normal.
Bästa konsert: timbuktu tror jag faktiskt..
Vilka länder har du varit i: Sverige, Finland, Norge (a)
Ditt namn: Tess :D
Politik: whut?
Favorit pryl: min dator.
Senast lästa bok: kommer inte ihåg, de var i nian :$

Senast sedda film: ehrm, ska jag komma ihåg de? -.-
Ditt stjärntecken: lejon ffs ;o

Studerar du: ja, media.
Vad vill du ha: han.
Ditt ursprung: luuuleå. Norrland ftw <3
Din ålder: 15..för ung alltså ^^

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards