Alla inlägg den 18 oktober 2007

27

Av Tess - 18 oktober 2007 23:38

Ja nu sitter jag här igen och söker tidsfördriv.

Jag ska dygna inatt, så är de.

Håller på att ladda ner 2 filmer som kan förgylla min natt.

Den ena är om en jävla råtta som blir kock, de var reklam om den på busskuren vid hermelinsparken och emma förklarade entuatiskt för mig att den filmen verkar vara såååååå bra på trailern och att hon vill se den sååååå mycke och jag kollade lite skeptiskt på den glada lilla råttan med sin kockmössa och funderade vad fan hon menar med de...

och den andra är någon 80tals film som hamnar om några självmordsbenägna tonåringar som är oskulder? Hmpfh..yey hej rolig natt! (y)


Frågan är ju nu om man ens ska fara till skolan imorrn?

Och frågan är ju om jag ens vågar kolla efter svaret på min frånvaro på intranätet?

Huvva..den kan inte se så fin ut vid de här laget.


Och nu kom jag på nått väldigt konstigt, ni som bor i luleå eller varit här i smedjan så ingången den där snurrgrejen man går in i.
Har ni någonsin försökt förklara för någon annan vad ni menar "jo men jag gick in i..." ja..de är svårt!

Men iaf så ni vet den, så är de ju som skyltat inne i den och jag min smarte fan sa för någon dag sen "vaaa snurrar dom bara runtruntrunt där, dom som dekorerar dom?!" och de följdes av asgarv.

sen sa någon smart jävel "du tess, du har inte tänkt på att dom kanske stänger av dom?" haa jag är smart! :')


Aja nu ska jag se självmordsfilmen, puss ^^,

26

Av Tess - 18 oktober 2007 19:45

Hejhej.

Ja alltså egentligen har jag väl nu, som alltid annars, inget speciellt att skriva om...

Tråkig dag, men jävla så skön.

Jag hade tänkt ta olovlig sovmorgon fram till svenskan, den andra lektionen som började 13.40 och jag gick och la mig då kring 12-1 inatt och tänkte att jag givetvis inte skulle behöva någon väckarklocka att ställa idag eftersom jag skulle stiga upp först 13..

Men se på fan, tror ni inte att jag försover mig ändå?! Så jag har sovit runt 14 timmar inatt.

Utan ett enda avbrott :s Jag är typ onormal...

Aja, nog om min sömn ^^


Ja, snart helg då, vad händer i helgen? Ingen jävla aning. Förutom att daddie fyller år förstås.

Kanske fest, kanske inte.

Vem vet. x)


Just nu känner jag mig äckligt arg.

På 2 personer..eller egentligen 3..om inte fler men 2 som jag är riktigt äckligt arga på.

Dom har ingen sammankoppling på de sättet.

Men först hon, så äcklig..åååh..hon dissar mig för honom sen när de gå dåligt mellan dom, ja för fan då duger jag.

Ditt svin, du kan dra dit peppar växer..om inte ännu längre. -.-

Och sen han.

Du sa att vi självklart skulle fortsätta vara vänner trots alls, men inte fan är vi de?

Men vet du vad, nu är jag less på att behöva fjäska och känna att jag bara är en börda för dig.

Så gör som fan du vill, jag bryr mig inte mer.

Skaffa ny tjej om du vill, jag kunde inte bry mig mindre!

25

Av Tess - 18 oktober 2007 01:14

TJEJTEST
[ ] Du har alltid något glittrigt eller rosa på dig
[ ] Du rapar inte bland folk
[ ] På datorn skriver du hihi och fniss istället för haha och hehe
[ ] Du bär ofta något sött nagellack
[ ] På din mobil har du ett sött mobilsmycke
[x] Om du skulle beskriva Orlando Bloom skulle det bli ”snygg” istället för ”smart”
[x] Du använder ofta ord som ”typ” och ”ew”
[x] Du kan inte gå på stan utan att alltid ha en väska

[/] Du gör ofta hjärtan över dina I:n
[ ] Varje morgon står du minst en timme framför spegeln och fixar dig
[ ] I din garderob finns det minst 5 klänningar som du använder
[ ] Du skulle aldrig få för dig att sätta på dig en sunkig träningsoverall
[x] Din högsta önskan är att bli en rik kändis (kanske inte högsta men..visst, hade aldrig suttit fel.)
[x] Du hade gärna haft shopping som yrke
[x] Om killen du gillar ler åt dig, så är det första du gör att ringa en kompis och berätta
[x] Du tycker att du själv är tjock.
[/] Romantiska filmer och musikalfilmer är dina favoritgenrer
[ ] Du kan inte gå till skolan utan smink (asså jag dör ju inte precis)
[x] Du skyller allt på mens.[x] Du är beroende av mobil alt. Fast telefon.


Ta sedan dina antal ikryssade rutor och multiplicera det med 5 så får du fram hur många % tjejig du är.


9 x 5 = 45% tjejig.

24

Av Tess - 18 oktober 2007 00:59

"Kalles randiga kaviar, nu med banan!"

Åt helvete med er, pengasluskar!

Nu har de la ändå gått för långt?! Huvva, jag blir rent ut sagt arg på dom jävlarna!

Aja...



Hur svarar du i hemtelefonen? asså använder aldrig hemtelefonen typ men om de blir så blire typ om de är till mig blir de "hej" om de är till daddie blire "hej de är therese"
Hur svarar du i mobiltelefonen? "hallååå?"
Ringer det mycket till dig? Ja, och jag gillar inte telefonsnack sååå mycke! :o
Ringer du mycket? Näe, blir mer ringd än jag sjävl ringer, men visst blir ett x antal samtal per dag ;p
Vem ringde du senast? Linneeea (:
Hur mycket pengar har du? hmpfh..typ 2 spänn, om de menas på mobilen? >.<
Senast kramat och när? hm, ska ja komma ihåg de? aja..nån av charlielou, linda eller amanda iaf ^^
Antal timmar sömn inatt? 2,5
Sov du ensam? Ensam som satan, ja. Eller zeke sov med mig..så nära man kan ligga, men ingen människa nej ;p
Vem sov du hos senast? Johans stuga med jimmy.
Vem sov hos dig senast? Linneeea <'3
Vad ser du fram emot? Helg alternativt sommarlov -.-
Vad vill du ha just nu? Någon att sova med..
Vem hånar du? -
Vem längtar du mest efter? hm den personen de gäller, han vet nog.
Vem vill du helst slippa? Hon. Hon som de gäller vet nog vem hon är.
Vem stör du dig på? För många ;p
Vem vill du sova bredvid inatt? samma här som tidigare, han jag vill vet nog om de. Men just nu är jag inte särskilt kräsen bara jag får nån at sova med innan jag avlider ;p
Vilken buss åker du oftast? Linje 14, Luleå-Piteå, Piteå-Luleå.
Vilken årstid är det nu? Höst, snart vinter.
Anser du dig själv snygg? inte en chans.
Har du varit kär? jo.
Är du kär nu? tror jag inte.
Är du en bra partner? eftersom jag sviker allt och alla så, nej.
Har någon varit otrogen mot dig? inte vad jag vet..
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? mjo..
Har du varit otrogen? tyvärr, ja.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad, jag är blyg.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nope..
Vad åt du senast? pommes xP
Är du polare med grannarna? haha nej.
Har du varit på ett party? ehm, ja?
Har du varit utomlands? Näe..om inte finland/norge räknas (a)
Var är dina syskon just nu? men ser de ut som att jag har nå syskon eller?
Vilken tid gick du upp imorse? 06.00
Vad gjorde du kl 2 inatt? Låg vaken och tänkte i min ensamhet.
Vad är det första du gör på morgonen? sölar och tar på mig kläder.
Vad ska du göra efter det här? sova som satan.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards