Alla inlägg den 14 oktober 2007

19

Av Tess - 14 oktober 2007 12:24

Ja nu ska vi se här hur ajg ska börja..igår var jag ju iaf på acusticum i piteå och såg block 44, talang, populärmusik och nån annan ensam hiphopkille..sen en jävla massa andra snyggingar också såklart ;)

Nu så här i efterhand så slutade allt med snö överallt (första snön kom igår), blåmärken på knäna, brutet revben och förjävla sliten.

Jag vaknade upp nyss, på soffan.

Varför sov jag på soffan då? Jadu, ingen jävla aning.

Linnea vet du varför jag sov på soffan? >.<

Jag kmr inte ens ihåg at tjag gick och la mig där menmen..aja..


Haha jag sitter typ och skrattar åt mig själv nu, jag öppnar min spelningslista med all musik jag har i WMP och de börjar spela en låt jg byter låt typ 30-40 gånger och tänker varje gång "hoppas de blir give into me" och sen efter ett antal gånger så kommer jag ju då på att jag faktiskt bara kan öppna upp WMP och byta låt själv, smart tess! (y)


Nu tog den låten slut, den är fin.

Jag gillar den.

Men iaf så började happy together istället och fyfan vad jag sitter och lipar..av privata anledningar men jävlar vad den iaf gör ont i hjärtat att höra.

Bokstavligt ont.


Nu satt jag här och kolla runt med fundersamhet i blicken för att komma på något vettigt att skriva om, asås istället för min musik så ser jag..eller okej de här handlar om också om musik faktiskt men ändå..så ni vet iaf min nya otroligt fula jacka, så ajg sitter och kollar runt lite här och där i mitt rum och kollar på affischerna och ser jag då förfan inte att bill i tokio hotel har en nästan likadan jacka som mig..han har en väst men min jacka går också att göra till väst så ja, den är faktiskt lite lik, han har brun iofs och jag har högre mudd i midjan men vafan ;p

Koooolt.


Aja nu vill jag avsluta den här bloggen med ett stort jävla tack, till linnea..linnea och block 44.

Block 44, tack för spelningen igår.

Jag har längtat efter de där hur jävla länge som helst och nu jävlar.

Längst fram, i mitten.

Så nära så jag tog vid er.

En upplevelse.

Och linnea, hade inte alls blivit densamma utan dig, och tack så jävla mycke för biljetten!

Ja förstår ni, denna flicka betalade min biljett åt mig, för att hon är störd och jag är pank.

Tack Linnea! <3


Puss ;*

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards