Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

8

Av Tess - 2 oktober 2007 19:29

Dagens krydd:

Charlielou: Vaaaa är du bara 92a?!

Jag: Jaaaa...

Charlielou: Shit jag trodde du var 90a.. 

Jag: Hahaha serri? 

Charlielou: Nääää... 

Och nu till lite tidsfördriv.. x) 

DAGENS:
klädsel:
Jeans (som färgar av sig >.<), svart huvtröja, rosa tshirt, mina älskade röda converse. Underkläder ^^
frisyr: uppsatt ftw.
låt: hm..jag blöder kärlek-dole får de nog bli..
tv: såg en snabbis på tv idag bara och de var simpsons ^^
vill INTE ha: en jävla massa krångel..
tråkigaste: gå typ 92859235 mil med charlielou och amanda. fast de var la kul på sitt sätt ^^
roligaste: nått av de charlielou sa måste de nog vara :P

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jaag :'D
såg dig gråta: hm..antar att de måste vara linnea..
fick dig att gråta: tänker jag inte berätta här..
fick dig att börja skratta: ingen aning, skrattar ju typ konstant (a)
du gick på bio med: linnea & evelina ^^

du gick på stan med: hm..säkert evelina..eller linnea..eller beror på om ni menar shoppa liksom eller bara gå? bara gå är iaf charlielou och amanda och shoppa är nog både evelina och linnea ^^
skickade ett sms till dig: daddie ffs ;D
skickade ett lunarinlägg till dig: hm..kollade precis och de var emma ^^
ringde dig: hm..evelina ^^

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: ja..
Danmark:
Finland: jaa

Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: neej
Frankrike: nej
Spanien: nej
Italien: nej
Kroatien: nej
Grekland: Nej
Österrike: nej
Schweiz: neej
Thailand: neeej
Kanada: Nej
Brasilien: nej, inte de heller..
Belgien: neeeej för faaan!

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att mista nån som betyder mycke..
Vart vill du gifta dig: hm..ska man veta sånt? :S men aja luleås domkyrka..eller typ las vegas hade varit tufft ^^
Varit kär: Ja..
Har du ett jobb: nej..eller räknas sommarjobb? :D
Gillar du att ha folk omkring dig: Skojar ni med mig?! Jag är beroende av de.
Är du ett hälsofreak: nej, borde ni veta :'D
Är du ensam nu: ensam hemma? ja..känner mig liksom ensam? nej..inte särskilt ^^
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: oftast så här väldigt dåliga barnsånger iaf..och i got it from my mama -.-

FAVORIT:
Rum i huset: mitt rum, ofc..
Typ av musik: hm..hiphop..men de är blandat :S
Parfym: Britney Spears Fantasy typ :o
Månad: hm..juni eller juli..eller augusti bara för att jag fyller år och de är lk <3
Mat: hm..gillar inte mat så mycke så jag vet inte :S
Dricka: liksom läsk så äre typ cola..eller nej då börjar jag abra gråta av kolsyra..hm..fanta! :D
Godis: choklad? :')
Tidning: frida?^^
Film: a walk to remember..eller simpson filmen..eeeller shan atci gymnasieturnen <3
Skådis: chad michael murray? :')
Djur: katt (A)

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: jo.
Köpt någonting: nej, jag är ju pank :(

Varit sjuk: nah, sjuk i foten ^^
Sjungit: Jaaaa, men vad kommer jag inte berätta..eller jo..hahaha ni vet den där "en elefant balanseeerade på en litenliten spindeltråååååååd" den har jag sjungit ityp 4-5 timmar snart :'D
Sagt "Jag Älskar Dig": yes, och menat de.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: hm..ja..
Träffat någon ny: yeees
Saknat någon: mjo, rätt så mkt iaf..

Kramat någon: jaa
Pussat någon: nope..

Ätit:hm..ja..2 potatisar och 4 köttbullar <3

 
 
Ingen bild

Brotherfromanothermother

5 oktober 2007 12:25

buahahaha Charlielou_@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 14 juni 2010 15:43

Hur häftigt och hur värt vore inte ett toaletträningsset - till din katt? Hur värt är de inte att slippa ta bort nå mer kiss och bajs från kattlådan, för endast 585 spänn?   Jag är sjukt redo att slå till på en sådan. Speciellt eftersom jag har t...

Av Tess - 20 februari 2010 17:21

Hos AktiebolagNu kan man just nu få en gratis biobiljett! Allt man behöver göra är att skriva ett inlägg i sin blogg med orden köpa aktiebolag, så skickar de biljetten inom kort! Hurra! ...

67

Av Tess - 30 april 2008 05:37

Nu sitter jag här i brist på annat så tänkte jag göra en liten uppdatering (de där med i brist på annat var en lögn). Veckorna har gått på som vanligt, skola, helg, kompisar. Ja ni vet, precis som vanligt.Jag har mina vardagliga promenader med katte...

66

Av Tess - 12 april 2008 15:16

Gosch, nu har ajg så här mycke att skriva igen.   Anyway, kan ta veckan som varit. Kan sammanfatta den i ett ord "Oooulf" ;)    Söndag: Hämtade Kara från flygplatsen, min tyska utbytesstudent. Vi hade en kul dag och kom redan första dagen jävligt när...

65

Av Tess - 26 mars 2008 21:37

Har ni nångång kännt hur patetiskt allt kan kännas?   Jag lever ett patetiskt liv, dag efter dag går. Men inget skiljer dom åt. Visserligen kan de skilja sig mellan vardag- och helgdagar. Vardagarna börjar alltid med att min äckliga klocka ringer run...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards