Direktlänk till inlägg 16 oktober 2007

20

Av Tess - 16 oktober 2007 16:12

Innan jag börjar skriva nått ännu lika onödit som tidigare så vill jag uppmana er till att rösta på min så fint kallade "omröstning" som är dääär ---> nånstans ;p så jag vet ungefär vilket slags folk som läser, okej?

De är typ 5-6 personer som röstat och kollar man på min besöksstatik så ser den ut så här;

Besökare idag:

10Besökare igår: 14Den här månaden: 116Totalt: 141

Så snälla, rösta eller skriv en kommentar bara "tjena" så jag vet, tack.


Aja, jag var hemma från skolan idag för att de gör så ont så jag håller på att avlida.

Såå ja..jag vaknade nyss faktiskt, men då gick jag och la mig rätt sent också bara för att jag inte kunde sova.

Först pratade jag med jacob och sen såg jag uggly betty typ 4 avsnitt, sen somnade jag så småningom.

Så kan det vara.


Ny sitter jag och bläddrar mellan 2 låtar som jag fastnat i från helgen den enda svenska spel - talang och cashen - block44.

Och nu hör jag hur pengagalet de där låter..meen..dom är bra.

Beatet fastnar, och speciellt talangs refräng.

"triss triss, tjugofemtusen i tjugofem år"


Men, nu ska jag göra nått vettigt.
Eller göra nån sån där väldigt onödig lista?

Haha kan klistra in en lista jag gjorde igår "Vad är din mentala ålder" jag blev 13 -.-


Vad är din mentala ålder?

[x] Vet hur man kokar kaffe

[ ] Tvättar kläder själv

[x] Kan laga mat

[ ] Tycker politik är spännande

[ ] Mina föräldrar är mer intressanta än mina kompisar

=2   

[ ] Går i skolan alla veckodagar

[ ] Har en penna med mig överallt

[x] Har aldrig fått kvarsittning

[x] Har sett talkshows

[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan

=2  

[x] Vet hur man startar en diskmaskin

[x] Kan räkna till tio på ett annat språk

[ ] När någon säger att jag ska göra något , så gör jag det

[x] Föräldrarna litar på mig

[ ] Kan klippa gräset

[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt

[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna

[ ] Pluggar när jag borde

[ ] Lyssnar och tar till mig på lektioner

[ ] kommer ihåg att mata djuren (asså daddie göre så ja..^^)

=4

  

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det

[ ] Städar upp efter mig själv

[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka ett glas med cola light

[ ] Kan gå till affären utan att köpa något som jag inte behöver

[x] Förstår skämt första gången jag hör dom

[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet

=4

  

[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme

[x] Kan se på någon snygg person utan att tänkta på sex

[x] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och ta ansvar

=2

  

Din mentala ålder: 13


 
 
Madde

Madde

16 oktober 2007 19:11

Jag läser och jag har röstat, nu får du en kommentar också för säkerhets skull :P

http://maddiz.blogg,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 14 juni 2010 15:43

Hur häftigt och hur värt vore inte ett toaletträningsset - till din katt? Hur värt är de inte att slippa ta bort nå mer kiss och bajs från kattlådan, för endast 585 spänn?   Jag är sjukt redo att slå till på en sådan. Speciellt eftersom jag har t...

Av Tess - 20 februari 2010 17:21

Hos AktiebolagNu kan man just nu få en gratis biobiljett! Allt man behöver göra är att skriva ett inlägg i sin blogg med orden köpa aktiebolag, så skickar de biljetten inom kort! Hurra! ...

67

Av Tess - 30 april 2008 05:37

Nu sitter jag här i brist på annat så tänkte jag göra en liten uppdatering (de där med i brist på annat var en lögn). Veckorna har gått på som vanligt, skola, helg, kompisar. Ja ni vet, precis som vanligt.Jag har mina vardagliga promenader med katte...

66

Av Tess - 12 april 2008 15:16

Gosch, nu har ajg så här mycke att skriva igen.   Anyway, kan ta veckan som varit. Kan sammanfatta den i ett ord "Oooulf" ;)    Söndag: Hämtade Kara från flygplatsen, min tyska utbytesstudent. Vi hade en kul dag och kom redan första dagen jävligt när...

65

Av Tess - 26 mars 2008 21:37

Har ni nångång kännt hur patetiskt allt kan kännas?   Jag lever ett patetiskt liv, dag efter dag går. Men inget skiljer dom åt. Visserligen kan de skilja sig mellan vardag- och helgdagar. Vardagarna börjar alltid med att min äckliga klocka ringer run...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Kompis till mig.
 Släkting/familj.
 Okänd.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards